MySuperSomething !
Everything has its own beauty. Learn it. Live it. Love it =)
Married !!! | ♔ MiaLovaetto ♔ >
«
»

Sunday, September 16, 2012

Married !!!


Yesterday is today's memory.
Tomorrow is today's dream. 
Salam Hari Malaysia =)
So today dengan besar hatinya saya mahu bermimpi . Bermimpi agar dapat mimpi yang sama . =='
Semalam, makcik saya bertunang. Kebetulan malam tu adik saya mimpi saya kahwin . Ouh k lawak ~

'' Macamana aku boleh kahwin ?? ''
" Soalan apa ni ? "

So , adik cerita laa mimpi dia .  Tapi dia kata saya ganggu mimpi dia sebab kejutkan diaa bangun ==' Maknanya cerita perkahwinanku pun tergantung laa . Tak sempat bersanding kot . Hahaha . Tapi masa tu dah selamatlah disahkan . Hakhak . Alhamdulillah =) Ya Allah Ya Allah . gatal gilak aku xD
Tapi adik saya punya excited nak cerita jugak. Rasanya dah dekat 4-5 kali kot. Sabar sabar. Cik husband saya yang dalam mimpi tu memang adik saya kenal pun. Kenal sesangatt kalau dah satu sekolah. Ehhh. Hahah.

Adik kata baju saya cantik ^^ Warna purple pink. Macam kat doodle atas itu. Comel je en en? Allah ! Jangan lah buat perasaanku sebegini rupanya . Haha . Apa apalah . Makcik baru bertunang , saya dah kahwin . Express kot .  Tapi awesome what ? Hehehehe X)
Ou yeah ! Saya baru perasan yang sebenarnya saya dah lalai dengan mimpi ni . HAHAHA . Seronok kot . Harhar .

Off .
Cari suami yang sedang menyorok, menyepi, takde khabar. Haih.
Eh silap ! Maksdunya cari homeworks yang entah kemana . =='
Salaaaaaaam =)

♥ Setiap yang baik itu datangnya dari Allah, manakala yang buruk datang dari hamba-Nya sendiri. :) ♥

No comments:

;