MySuperSomething !
Everything has its own beauty. Learn it. Live it. Love it =)
hey SAHABAT-ku ! | ♔ MiaLovaetto ♔ >
«
»

Tuesday, May 17, 2011

hey SAHABAT-ku !


Sahabat...

Bila rasa ingin menangis, hubungilah aku... Cry

Bukan aku nak suruh kau berhenti menangis...

Tapi mungkin aku boleh menangis bersamamu...

Tapi tak leh ramai sangat... nanti habih air mata aku...


Sahabat...

Jika terasa tiba-tiba nak melarikan diri...

Jauh dari masalah... hubungilah aku...

Aku takkan suruh kau berhenti...

Tapi... aku mungkin akan berlari bersama kau...

Agar masalah kau boleh selesai...

Tapi jangan laju sangat lari... tak larat aku nak kejar...


Sahabat...

Jika tiba-tiba kau ditinggalkan kekasih, beritahulah aku...

Aku tidak akan memaki hamun pada sesiapa...

Tapi... aku akan cuba buat kau cintai diri kau sendiri...


Sahabat...

Jika kau kecewa keluargamu tak bahagia, beritahulah aku...

Aku takkan buat kau benci kepada ibu bapa kau...

Tapi... terimalah segala ketentuan Allah...

Dan belajar untuk cintai mereka...


Apa guna sahabat, jika tidak bersama...

Apa makna erat, kalau tak sekata...

Moga kita makin ceria, mesra bersama...


Khas buat sahabat-sahabat ku ..^^

*** saia sayang awak sahabat !



♥ Setiap yang baik itu datangnya dari Allah, manakala yang buruk datang dari hamba-Nya sendiri. :) ♥

No comments:

;