MySuperSomething !
Everything has its own beauty. Learn it. Live it. Love it =)
Dear Syahira =') | ♔ MiaLovaetto ♔ >
«
»

Wednesday, November 16, 2011

Dear Syahira =')

" Saya malas , awak suruh rajin ...
Saya nakal , awak marah ...
Saya senyum , awak lagi la senyum ...
Saya gurau awak gelak ...
SWEET sangat waktu tu ..
Tapi kalau saya takde , Jangan pulak awak ikut saya pergi ...
Cuma doa je dalam hati dan ingat dekat saya cukup untuk nilai perhubungan kita ..
Dan buat saya tenang selamanya ..
Awak jangan sedih ..
Saya tak suka air mata awak menitis nanti ..
Kerana saya terlalu sayangkan kawan2 saya ..
TERMASUK AWAK ! "


Syahira bagi mesej ni kat Mirza semalam . Huhu . Sedih sungguh . Mirza tak mahu dia pergi . Tak mahu ! Tak mahu ! Tak mahu ! Kalau dia jauh , camne nak share2 cerita lagi ? Cukuplah sekadar 2 tahun berpisah hanya dengan berlainan kelas sahaja . Huh ! Dia bagitahu Mirza pasal ni pun masa hari terakhir persekolahan sesi 2011 . *11/11/11* . Sebelum ni , Mirza ada lah jugak mimpi dia mahu pergi . Tapi tempat yang dinyatakan dalam mimpi uh JAUH sangat ! Huh ! Tak tahu pulak benda ni nak jadi =( Tak suka ! Tak Suka ! Mirza tak puas lagi lah nak bersama dengan awak ! Dah la kat sekolah jarang jumpa . Mesej pun jarang *mahal la . Maxis-Celcom* . Mirza cuma mampu berdoa agar apa yang dikatakan dia uh TAK JADI ! Harap2 laa . Mana aci kalau ramai nak pergi ! Siapa nak kawan dengan Mirza nanti ? Huh ! *kang Mirza yg jugak pergi ni ;(*


Gonna Miss and Missing You :')


♥ Setiap yang baik itu datangnya dari Allah, manakala yang buruk datang dari hamba-Nya sendiri. :) ♥

No comments:

;