MySuperSomething !
Everything has its own beauty. Learn it. Live it. Love it =)
Cuai ! Cuai ! Cuai ! | ♔ MiaLovaetto ♔ >
«
»

Wednesday, February 2, 2011

Cuai ! Cuai ! Cuai !

Bismillah.
Assalammualaikum.

Tangan sudah mula kesejukan .
Menggigil pun ada . Tapi tetap nak taip jugak
 Sebab ? Sebab sekarang ni , ade yang tidak kena .
Nak tidur pun susah . Asyik fikirkan pasal ini saja .
Nak nangis pun ada (rasanya).
><
Tapi x sempat nak nangis .
Mujur ade teman yang boleh menenangkan fikiran di saat2 camnih .
Thank you Syaa Danaletto and Ayaa . . .

Aish ! kenapa bole cuai lagi ?
Mirza . . Mirza . .
Diaorang marah tak kali ini ?
Huh !
Reda je lah . Salah anda jugak .
Esh !
Ape nak jadi ? Kenapa jadi mcm ni ?
Astaghfirullahalazim . .
Benda da jadi . .
Kenapalah tahun ni macam tak terurus ja ? hah ?
Berharap sangat agar diaorang COOL ja . .
*marah lah aku , mmg aku yang salah (sambil buat muka tenang. haha)


Pss pss. Kawan kawan semua, maaf kan lah aku. Agar aku dapat hidup tenang and tidur lena =)
Huhuhu

Waalaikumsalam.

♥ Setiap yang baik itu datangnya dari Allah, manakala yang buruk datang dari hamba-Nya sendiri. :) ♥

13 comments:

Anonymous said...

cuai!!!! ahaksss

SunHii said...

Ciss ! kau dengki sih .

Anonymous said...

dlm hp kau dengki aku,,revenge la.hahah

SunHii said...

ahah . jgn kotorkan blog aku .

Anonymous said...

cehhh,,, bukan dah kotor ke? ho3

SunHii said...

ish ! redha je lah .

AIsy said...

yeah, kamik pun cmtu, rasa tak terurus je .
pelik2 ~ -.-

Anonymous said...

kamik ape sihhh,,,bhase anda pelik2 bangat

SunHii said...

anonymous : kamik bahasa sarawak ah ! aih ! kau kan penah pi sarawak , xkan x dgq pkataan nih ?

Anonymous said...

xpenah le der,,hahaha,,nape x gune bhase iban je?

SunHii said...

anonymous : kitak tahukah bahasa iban ?

AIsy said...

hahahahah ! akmal cam ape jek ! =='
p.s : akmal kn tuh ? xD

SunHii said...

Aisy : Anda bijak =)

;