MySuperSomething !
Everything has its own beauty. Learn it. Live it. Love it =)
He is always with us ♥ | ♔ MiaLovaetto ♔ >
«
»

Wednesday, December 21, 2011

He is always with us ♥

Assalammualaikum  ..

Okay ! Kalian  yang bakal menduduki SPM pada tahun 2013 tu mesti sekarang ni sedang gemirap kan ? Mirza tahu lah . Tak payah tipu-tipu . Eheh . Anggukkan kepala kalian macam benda alah yang comel kat sebelah ni . Perasaan kalian pun cam tu kan ? Tak tenteram . ==' . Okay , relax laa ye kalian :)

My cousin said , " Kalau dah try harder before this kena chill je . Haha "  . -__- Okay ! Kita serahkan semuanya kepada Allah . Banyak-banyakkanlah berdoa . Dengan mengingati Allah hati akan menjadi tenang ^__^ . Ketenangan hati , kebahagiaan hidup dan kelapangan jiwa hanyalah ada pada seseorang yang sentiasa dalam kebersamaannya .

Dari Maimunah hamba pengasuh Nabi berkata :

Seorang wanita datang kepada Nabi dari puak Jursh dan berkata kepada 'Aisyah : Tolonglah beritahuku dengan suatu doa dari Rasulullah yang boleh menenangkan diriku dan mententeramkannya .

Rasullullah bersabda kepada 'Aisyah radiallahuanha katanya kepadanya : Letakkan tangan kananmu dekat bahagian hatimu dan sapukan ia sambil membaca doa :

بِسْمِ اللهِ، اَللهُمَّ دَاِونِي بِدَوَائِكَ وَاشْفِـنِيْ بِشِفـَائِكَوَأَغْنِنِيْ بِفَـضْلِكَ عَمَّنْ سِوَاك

Dengan nama Allah , Wahai Allah , rawatilah daku dengan Rawatan-Mu , sembuhkanlah daku dengan Penawar-Mu dan Cukupkan daku dengan kelebihan yang ada padamu dari mengharapkan selain dari-Mu . 


Berdoalah . Allah pasti mendengar :)




♥ Setiap yang baik itu datangnya dari Allah, manakala yang buruk datang dari hamba-Nya sendiri. :) ♥

No comments:

;